ΜΗΝΙΑΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΑΡΚΑΔΩΝ

Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ



Απ’ έξω «πράσινο» και μέσα… «Μπλέ»!..



Όταν πέσουν
οι... «μάσκες»!



ποιοι θα πανηγυρίζουν;


Δεν είμαι μόνο εγώ μπερδεμένος… Είναι πολλοί συμπολίτες μου που προσπαθούμε να κατανοήσουμε τα.. ακαταλαβίστικα!.. Να καταλάβουμε: τι περιμένουμε την Κυριακή 7 Νοέμβρη.. Εκλογές στην Τ.Α. ή… καρναβάλια;.. Έχουμε μπερδευτεί βλέποντας υποψήφιους παραδοσιακούς «γαλάζιους» να ντύνονται στα.. «πράσινα», πράσινους στα… «κόκκινα» ή κόκκινους στα… «γαλάζια»!.. Μιλάμε για «πολιτικούς» με σταθερότητα στα «πιστεύω» και τις «ιδέες» τους!.. Μπράβο τους!.. Και πιστεύουν ότι θα μας.. παραπλανήσουν.. Αλλά τους ερωτώ: «Μα καλά… Για «κοκκινοσκουφίτσες» μας περνάτε;..»!...
Προσωπικά, δεν με νοιάζει ποιοι θα πανηγυρίζουν τα βράδυ των εκλογών, για «την νίκη»!.. Έτσι κι αλλιώς «οι φέροντες μάσκα» κρύβουν την υφή του προσώπου τους, απλά για να μην δείχνουν την πραγματικότητα!.. Ίσως και να γελάνε… μαζί μας!...
Εμένα με ενδιαφέρει η επόμενη μέρα!.. Όταν θα πέσουν οι «μάσκες!.. Όταν έρθει η ώρα, αυτοί οι άνθρωποι, να με διοικήσουν!.. Όταν θα δω τα «πραγματικό» τους πρόσωπο.. Και αυτό με … φοβίζει! Η πραγματικότητά τους!..
Και διερωτώμαι: Αυτοί, με σκοπό να πιάσουν την καρέκλα, δεν σεβάστηκαν το «κοστούμι» που φορούσαν για να φορέσουν άλλο και θα… σεβαστούν εμένα;… Αμφιβάλω………
Είμαι περίεργος να δω, τότε, ποιος θα πανηγυρίζει!...
Και δεν συμπεριλαμβάνω τους «αμφιβόλου χρώματος» παρατρεχάμενους που «κάτι» προσδοκούν!.. Όχι… Μιλάω για μένα τον απλό ψηφοφόρο που, από τώρα «με έχουν ζώσει τα φίδια» αφού με τέτοιους νικητές, εγώ θα είμαι ο χαμένος!!

Μιχάλης Ζυγορονίκος - Δημοσιογράφος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου